BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Til en nyoprettet stilling søger vi en struktureret og dedikeret kollega, som dagligt brænder for at give vores kunder og kandidater den bedste service og oplevelse. Du er positiv af natur og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du effektivt kan prioritere - og derved hurtigt skabe overblik over opgaver og deadlines. Din primære opgave vil være servicering af vores kunder i Ringkøbing-Skjern Kommune, hvor du bl.a. bliver ansvarlig for at finde de helt rette kandidater til kunderne.
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:
- Screene kandidater og afholde personlige samtaler
- Matche kandidater med vores kunder med henblik på både vikariater og rekrutteringer, samt deltage i samtaler hos vore kunder.
- Besvare telefonopkald og mails fra kunder, kandidater, vikarer og kolleger
- Udarbejdelse af kandidatpræsentationer og referencetagning
- Skrive stillingsopslag, og videreformidle disse på forskellige SoMe og jobportaler
- Deltage i kunde- og salgsarrangementer
- Sikre at gældende GDPR-regler overholdes
- Sikre korrekt webtimeregistrering samt kundegodkendelse
Stillingen er en 37 timers stilling, men der skal forventes fleksibilitet i travle perioder.
Hvem er du?
Du må rigtig gerne komme fra branchen. Ellers vil det være vigtigt, at du har en administrativ bagrund og enten har erfaring fra en lager- eller industrivirksomhed eller er nysgerrig på og har lyst til at dygtiggøre dig inden for feltet.
Du er god til at arbejde med mange bolde i luften i højt tempo uden at tabe fokus, da vi i perioder har rigtig mange telefonopkald og opgaver, der skal lukkes.
Vigtigst af alt er, at du har en empatisk tilgang til mennesker, har gode kommunikative evner og derigennem kan føre en god dialog med både kolleger, kunder og kandidater.
Som person byder du ind med positivitet og godt humør. Du er udadvendt, dedikeret, struktureret og har en naturlig autoritet i din personlighed.
Du er en holdspiller og sætter en ære i at spille dine kolleger gode, men du besidder også evnen til at kunne arbejde selvstændigt og kan træffe fornuftige beslutninger i en travl hverdag.
Dine kvalifikationer:
- Du har gerne erfaring fra en lignende stilling
- Du har en administrativ baggrund og gerne kendskab til lager og/eller produktion
- Du er serviceminded, imødekommende og engageret
- Du har et højt energiniveau med det rette drive
- Du er god til IT – og har et godt kendskab til Officepakken, og måske erfaring med Navision
- Du er god til at formulere dig på dansk i skrift og tale og har måske erfaring med at arbejde med sociale medier- derudover kan du begå dig på engelsk i tale.
- Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans
- Du trives med at arbejde selvstændigt under ansvar
- Du er omstillingsparat og kan bevare overblikket, også når tingene går rigtig stærk
- Du kan fremvise straffeattest
- Du har kørekort B og egen bil
Kan du nikke genkendende til ovenstående, så har du mulighed for at blive en del af vores vores team på vores hovedkontoret i Ringkøbing og derved komme til at arbejde i Danmarks største vikar- og rekrutteringsbureau med 41 afdelinger fordelt over hele landet. Dine arbejdsdage vil blive både i Ringkøbing og kontoret på Innovest i Skjern.
Du vil blive en del af et stærkt velkørende team med en høj arbejdsmoral, hvor god energi og godt humør vægtes utrolig højt. Du samarbejder og sparrer dagligt med dine kolleger på kontoret i Ringkøbing-Skjern samt med kollegaer på vores øvrige lokalkontorer.
Vi tilbyder et af landets største og stærkeste netværk.
Årligt tilbyder vi intern konsulentuddannelse til udvikling og dygtiggørelse af dine kompetencer.
Vi tilbyder en lønpakke, der tager udgangspunkt i dine kvalifikationer samt pension, sundheds- og tandforsikring, frokost- og frugtordning.
Ansøgning:
Lyder ovenstående som en stilling for dig, så send din ansøgning via Søg stillingen nedenfor.
Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, hvorfor vi løbende indkalder til samtaler. Dog venter vi gerne på den helt rette kandidat. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail.
Har du nogle spørgsmål til stillingen, er du altid velkommen til at kontakte afdelingschef Anette Aarup Skyttegaard på tlf. +45 61 63 07 00.
En del af dansk erhvervsliv siden 1995
JKS er Danmarks største vikar- og rekrutteringsbureau og vi beskæftiger hver dag mere end 3.000 vikarmedarbejdere hos vores kunder i hele landet.
JKS startede i Hvide Sande i 1995, da der i forbindelse med nedlukningen af et lokalt skibsbyggeri var ledige hænder, der skulle i arbejde. Hovedkontoret ligger i dag i Ringkøbing, og har fået selskab af 37 lokale kontorer fordelt i hele Danmark. Herudover har vi også 5 kontorer i Norge og Sverige samt et enkelt i Rumænien. Vi har siden starten været på danske hænder og er fortsat 100 % danskejet.
JKS består i dag, udover mange tusinde vikarer, af 195 dedikerede medarbejdere, der hver dag møder ind for at hjælpe jobsøgende i arbejde og styrke vores kunders konkurrencekraft gennem fleksible og effektive bemandingsløsninger. Årligt håndterer vi mere end 36.000 vikaransøgninger, hvoraf mere end 20.000 er dedikerede vikarer hos os.
Udover fleksible vikarløsninger hos JKS, hjælper vi også vores kunder med skræddersyede løsninger gennem de specialiserede brands Career A/S (rekruttering, onboarding og outplacement), Professionals A/S (IT-, ingeniør og økonomispecialister på freelance-basis) samt Assistance A/S (køkken- og kantinebemanding).
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ringkøbing-Skjern Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
JKS a/s, Ringkøbing, Rødkløvervej 2, 6950 Ringkøbing
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1601&ProjectId=153655&DepartmentId=19026&MediaId=4619&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5854028