Administrativ kontorassistent

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Varieret hverdag med opgaver inden for ordrebehandling, fakturering, personaleadministration og løn.

Vi søger en serviceminded, administrativ kontorassistent med bred erfaring og lyst til at arbejde i et velfungerende kontorteam med engagerede kollegaer og kollegial sparring.

Vi er en relativ ung virksomhed med et solidt økonomisk fundament. Samtidig er vi i stærk vækst. Vi har en stærk position på det danske marked og udvider nu fokus på det internationale marked.

I dit arbejde vil du få berøringsflade til produktionen og forsendelsen, og du vil blive bindeleddet mellem kunden og de interne processer, ligesom du også vil supportere vores eksterne sælgere.

Opgaver

Dine primære arbejdsopgaver vil omfatte:

  • Oprettelse og håndtering af ordrer i ERP-system 
  • Fakturering
  • Reservedelssalg
  • Diverse personaleadministration og lønforhold for time- og månedslønnede i samarbejde med Lønningsbogholder og HR
  • Ad hoc opgaver.

Kvalifikationer

Vi forventer, at du:

  • er erfaren med ordrebehandling
  • prioriterer høj kundeservice og at være i tæt dialog med kunderne
  • har kendskab til lønafregning
  • arbejder målrettet og struktureret
  • arbejder selvstændigt men også har fokus på teamet og det gode arbejdsmiljø
  • er udadvendt og bidrager med godt humør
  • har et godt sprogøre (engelsk)
  • er erfaren med ERP-systemer (C5 er ønskeligt, men ikke et krav)
  • kan begå dig med MS-office.

Vi tilbyder

Et spændende og alsidigt job, hvor dine idéer og initiativer omsættes til praksis til udvikling af afdelingen.

70 engagerede, dygtige og hjælpsomme kollegaer i virksomheden, der arbejder sammen i et uformelt miljø.

En virksomhed, der er i en spændende fornyelses- og vækstproces, og som vægter medarbejdertrivsel og kollegaskab højt.

En aktiv personaleforening og firmabetalte sammenkomster, hvor familien kan deltage.

Løn efter kvalifikationer, pension og en god sundhedsforsikring.

Interesseret?

Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte HR Chef Rikke Helms på tlf. 48 80 41 66. Ansøgning og CV sendes via knappen "Ansøg dette job" eller til Rikke på hr@jstas.dk

Tiltrædelse er snarest mulig.

Vi laver redskaber til læsse- og gravemaskiner fra 800 – 90.000 kg

Hos Maskinfabrikken JST A/S laver vi skovle og redskaber til læsse- og gravemaskiner fra 800 kg – 90 tons. Af og til laver vi også heavy duty redskaber til endnu større maskiner. Vi søger flere medarbejdere, da vi vækster og har udvidet fabrikken til dobbelt størrelse, så vi står med en fuldt udstyret, moderne fabrik på 7.000 m2. Du bliver en del af holdet med ca. 70 erfarne og kvalitetsbevidste medarbejdere. Vi er jordnære, ærlige og omgængelige – og vi har et godt sammenhold med tid til smil og god værkstedshumor. Vi har overenskomst med Dansk Industri og har et godt samarbejde med Dansk Metal.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=d1998876)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ringkøbing-Skjern Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Maskinfabrikken JST A/S, Østergårdsvej, 6940 Lem St

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=d1998876&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5844779

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet