Intern sælger/Key Account

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Intern sælger/Key Account– Dana Tank A/S.

For virksomheden Dana Tank A/S søges en Intern sælger/Key Account.

Er du en god købmand med teknisk forståelse, der sætter en ære i at finde den bedste løsning for kunden og for virksomheden?

Er du udadvendt og veltalende, motiveres du af salg og god kundeservice – så er du den helt rette til dette job.

Om Dana Tank A/S

Dana Tank er specialist og en anerkendt leverandør af trykbærende beholdere og tanke i højeste kvalitet, og leverer blandt andet til Power-to- X projekter.

Vi skaber løsninger ud fra gældende regler, kundespecifikationer og egen ekspertise. Dana Tank er en ordreproducerende virksomhed.

Dana Tank ønsker at være den foretrukne leverandør, når det handler om kvalitet, leveringssikkerhed og samarbejde.

Dana Tank er en miljøbevidst arbejdsplads som forpligter sig til at være med til at beskytte miljøet, ved altid at tænke miljøet med i beslutninger.

Hos Dana Tank er det vigtigt at det er sjovt at gå på arbejde og vores medarbejdere har en god balance mellem arbejde og fritid.

Yderligere information på www.dana-tank.dk

OM STILLINGEN

Som Intern sælger/Key Account hos Dana Tank vil din primære opgave være at støtte virksomhedens salgsindsats til eksisterende udvalgte kunder. Du kommer til at fungerer som bindeled mellem vores tekniske afdeling og kunden for at sikre, at kundens behov imødekommes effektivt og service er i top.

Som Key Account/Intern sælger møder du vores kunder hovedsagelig online, men der kan også forekomme enkelte rejsedage. Dagligdagen vil bestå af kundeservice, kalkulationer og tilbudsgivning samt mersalg af projekter og løsninger der er værdiskabende for kunden og for virksomheden.

Du kommer til at refererer til den Adm. Direktør

Du vil få mulighed for direkte indflydelse på dit eget job.

Dine primære arbejdsopgaver og ansvar vil være:

  • Tæt dialog med kunder
  • Kalkulationer og tilbudsgivning
  • Udvikle salget ud fra en proaktiv tilgang
  • Holde kunde møder
  • Være med til at styrke samarbejdet i gruppen
  • Vejlede kunder i forhold til løsninger
  • Opfølgning på tilbud
  • Diverse Salgsrapportering

VORES FORVENTNIGER TIL DIG:

  • Du har relevant teknisk uddannelse, eller erfaring fra lignende stilling
  • Gode kommunikations- og forhandlingsevner
  • Bruger af ERP systemer
  • Erfaren bruger af MS Office pakken og Teams
  • Du kan kommunikere på engelsk, både mundtligt og skriftligt

Du udadvendt, forretnings- og resultatorienteret med en god portion købmandskab.

Du har en god teknisk forståelse, og sætter kunden i højsæde, du er struktureret, har et godt overblik med sans for detaljer, du er troværdig, positiv, og har en naturlig gennemslagskraft og respekt omkring dig.

Du er god til at lytte og forstå kundens problemstilling og til at identificerer og udvikle de tekniske muligheder og situationer som kundens behov giver.

Som person er du en god kollega, åben og nysgerrig, du er en teamplayer som tager ejerskab og kan drive egne opgaver i mål.

Derudover er du kendetegnet ved din fleksibilitet, gode kommunikation- og samarbejdsevner.

VI TILBYDER

En spændende stilling, i en virksomhed i udvikling med mulighed for både faglig og personlig udvikling.

Høj grad af fleksibilitet og frihed under ansvar, en flad organisation med en uformel omgangstone

Lønnen forhandles på et attraktivt niveau og modsvarer de opstillende krav og dine kvalifikationer

Kulturen er kendetegnet af dedikerede kollegaer, et uhøjtideligt arbejdsmiljø med plads til at have det sjovt.

ANSØGNING OG TILTRÆDELSE

Holst Larsen, er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende ansøgning og CV via nedenstående link: Søg stillingen

Tiltrædelse hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette, vi behandler ansøgninger løbende, så send din ansøgning allerede i dag

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Marianne Holst Larsen på 40837593 eller Mail: Marianne@holstlarsen.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ringkøbing-Skjern Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Holst Larsen, Skovagervej, 6900 Skjern

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5931567

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet